Ενέργειες γραφείου

Ζητήσεις, αναθέσεις, υποδείξεις, ενοικιάσεις, πωλήσεις, υπενθυμήσεις.

Καταχώριση ενεργειών

Ηλεκτρονική υπογραφή και εκτύπωση εντύπων

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό στην εισαγωγή ενεργειών αποτελεί σίγουρα η ηλεκτρονική υπογραφή στα σχετικά έντυπα. Ο χρήστης μπορεί πολύ γρήγορα να εισάγει ακόμα και τη στιγμή της υπόδειξης τα στοιχεία του πελάτη και να του ζητήσει να υπογράψει επάνω στο κινητό τηλέφωνο είτε με το δάχτυλο, είτε με τη γραφίδα του κινητού.

Αυτόματα η πλατφόρμα δημιουργεί το σχετικό αρχείο σε μορφή ".pdf". Το αρχείο αρχικά αποθηκεύεται στην πλατφόρμα και εφόσον ο χρήστης και ο πελάτης το επιθυμούν μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά μέσω email στον πελάτη.

Η προαναφερθείσα λειτουργία έχει υλοποιηθεί στις ενέργειες των αναθέσεων, των υποδείξεων αλλά και κατά την πραγματοποίηση μίας ενοικίασης. Ομοίως το συμφωνητικό που συμπληρώνεται αυτόματα, αποστέλλεται και στα δύο εμπλεκόμενα πρόσωπα, ενώ παραμένει αποθηκευμένο στο αρχείο σας.